Ostoehdot

Vesterålens Naturprodukter sopimusehdot

Vesterålens Naturprodukter Oy myy ravintolisiä suoraan asiakkaille. Asiakas voi valita vakioasiakkuuden tai kertatilausvaihtoehdon. Vakioasiakkuus on kestotilaus, jolloin tuotteet toimitetaan asiakkaalle suoraan kotiin säännöllisin väliajoin ilman eri tilausta.


Henkilötietokäytäntö

Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksellisesti ja säilytämme niitä henkilötietolain mukaisesti. Lisätietoja henkilötietojen käytöstä ja koko selosteen saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme tai voit lukea verkkosivullamme https://vnp.fi/henkilokohtainentietosuoja.


Toimitustapa

Tuotteet toimitetaan suoraan kotiosoitteeseen kirjeenä tai maksikirjeenä. Kirje jaetaan vastaanottajalle, jos se voidaan jättää postiluukkuun tai -laatikkoon. Muussa tapauksessa jakaja jättää saapumisilmoituksen, ja lähetyksen voi noutaa postista. Toimitamme tuotteita Suomeen.


Toimitusaika

Ensimmäisten tuotteiden toimitusaika on noin 2 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Vakioasiakkuudessa tilaus jatkuu kestotilauksena. Tuotteiden normaali toimitusväli on 2, 4 tai 6 kuukautta riippuen tilaamastasi tuotteesta. Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme voit sopia juuri sinulle sopivan toimitusvälin.


Toimituskulut ja hinnat

Vakioasiakkaana saat lähetyksesi toimituskuluitta. Kertatilauksissa veloitamme alle 60 euron lähetyksestä toimituskuluina 3,50 euroa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.


Maksutapa

Saat laskun tilaamiesi tuotteiden mukana etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Viivästyskorko määräytyy lain mukaisesti. Viivästyneestä maksusta veloitetaan 5 euroa. Yhden maksuhuomautuksen jälkeen lasku siirtyy perintään.


Asiakkuus

Asiakassuhde syntyy, kun tilaat tuotteitamme. Tilaamalla tuotteet hyväksyt nämä ehdot. Voit koska tahansa muuttaa toimitusaikaa, tauottaa tai lakkauttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa asiakasnumerosi, nimesi ja osoitteesi. Asiakkaan on oltava yli 18-vuotias.


Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilaukseesi ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä maanantaista perjantaihin klo 8.00–16.00. Puhelin 0800-1-22266. Sähköposti: asiakaspalvelu@vnp.fi

Tuotteiden palauttaminen

Sinulla on 14 päivän täysi palautusoikeus ja -velvollisuus. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin ns. asiakaspalautuksena. Kirjoita lähetyksen päälle ”ASIAKASPALAUTUS”, palautusosoite: Vesterålens Naturprodukter AB, Uddevallavägen 3C, 452 31 Strömstad, Sverige. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Muista pyytää postista kuitti palautuksestasi.


Huomaathan, että peruutusoikeus koskee vain ensimmäistä lähetystä. Myöhemmät lähetykset voidaan keskeyttää tai sopimus voidaan irtisanoa ennen kunkin lähetyksen viimeistä muutospäivää, joka ilmenee laskusta.


Virhevastuu

Vesterålens Naturprodukter vastaa tuotteiden kuluttajansuojalain mukaisesta virhevastuusta. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, tulee sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme kohtuullisessa ajassa siitä, kun havaitset virheen.


Osoitteenmuutos

Ilmoita meille puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman nopeasti uusi osoitteesi, jotta tuotteet löytävät ajoissa uuteen osoitteeseesi.


Ehtojen voimassaolo ja muutokset

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Vesterålens Naturprodukter voi tehdä muutoksia ehtoihin kustannusten nousun, olosuhteiden, lakimuutosten tai viranomaisten määräysten vuoksi. Ilmoitamme muutoksista kirjallisesti tai sähköisesti vähintään kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Sinulla ei ole vähimmäisostovelvoitetta ja voit irtisanoa tilauksesi milloin tahansa.


Reilun Pelin Jäsen

Vesterålens Naturprodukter Oy on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudatamme Reilun Pelin Sääntöjä. Pyrimme aina ratkaisemaan mahdolliset ongelmat asiakaspalvelussamme. Kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä lautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi /kuluttajaneuvonta).


09/2020