Hyväksi nivelille
Boswellia serrata auttaa pitämään
nivelissä miellyttävän tunteen.
Hyväksi lihaksille
D-vitamiini edistää normaalin
lihastoiminnan ylläpitämistä.
Hyväksi luustolle
D-vitamiini edistää luiden
pysymistä normaaleina.
Tuotetiedot
-
Ainesosat/Ingredienser
FI: Riisijauhe, Boswellia serrata -uute, gelatiinikapseli, pintakäsittelyaine (rasvahappojen magnesiumsuolat, piidioksidi), kolekalsiferoli (D-vitamiini).
SE: Rispulver, ekstrakt av Boswellia serrata, gelatinkapsel, ytbehandlingsmedel (magnesiumsalter av fettsyror, kiseldioxid), kolekalsiferol (vitamin D).
-
Sisältö/Innehåll
Yksi pakkaus sisältää 60 kapselia, joka yhden kapselin päiväannoksella riittää kahdeksi kuukaudeksi.
Vuorokausiannos sisältää 1 kapselia 2 kapselia Boswellia serrata -uute 100 mg 200 mg D-vitamiini 10 µg* 20 µg** * 200 % saannin vertailuarvosta.
** 400 % saannin vertailuarvosta.En ask innehåller 60 kapslar, som med en kapsel i dagen räcker för två månader.
Näringsinnehåll per dagsdos 1 kapsel 2 kapslar Boswellia serrata -extrakt 100 mg 200 mg D-vitamiini 10 µg* 20 µg** * 200 % av referensintag.
** 400 % av referensintag. -
Annostus/Dosering
FI
Suositeltu vuorokausiannos: 1-2 kapselia ruokailun yhteydessä. Suositeltua annosta ei saa ylittää. Ei suositella alle 3-vuotiaille lapsille.
Säilytetään kuivassa ja valolta suojattuna sekä poissa lasten ulottuvilta.
Ravintolisä ei korvaa monipuolista ja tasapainoista ruokavaliota, lääkärin määräämiä lääkkeitä eikä terveitä elämäntapoja. Jos käytät lääkärin määräämiä lääkkeitä, keskustele ravintolisän käytöstä lääkärin kanssa. Ei suositella raskaana oleville.
SE
Rekommenderad dosering: 1-2 kapslar dagligen, i samband med måltid. Rekommenderad dosering bör ej överskridas. Kapslar rekommenderas ej till barn under 3 år.
Förvaras torrt och mörkt samt oåtkomligt för barn.
Kosttillskott bör inte ersätta en mångsidig och balanserad kost och en hälsosam livsstil, och ska inte ersätta läkemedel. Vid användning av receptbelagda läkemedel bör läkare rådfrågas före användning av kosttillskott. Rekommenderas inte till gravida.
Nivelten ja lihasten hyvinvointiin
MaxiFlex sisältää ainesosia, jotka ovat hyväksi nivelille ja lihaksille
Boswellia serrata
Boswellia serrata (salaiolibaani) on pienikokoinen puu, joka kasvaa Aasiassa ja Afrikassa. Puu tuottaa vahvasti tuoksuvaa mahlamaista nestettä, jota on käytetty tuhansia vuosia nivelten hyvinvointiin.
D-vitamiini
D-vitamiini edistää normaalin lihastoiminnan ylläpitämistä ja luiden pysymistä normaalina. Lisäksi D-vitamiini auttaa ylläpitämään immuunijärjestelmän toimintaa.
Boswellia serrata
Boswellia serrata on pienikokoinen puu, joka kasvaa Aasiassa ja Afrikassa. Puusta saadaan mahlamaista nestettä, jota on käytetty tuhansia vuosia nivelten hyvinvointiin. Neste otetaan varovasti talteen vahingoittamatta puun kasvua. Se kuivataan kumimaiseksi pihkaksi, josta saadaan Boswellia serrata -kasviuutetta.
Boswellia serratasta saatavaa nestettä käytetään Intiassa yleisesti ja sillä on todettu olevan viilentävä ja miellyttävä vaikutus nivelille.
Boswellia serratan vaikutusmekanismista tehdään yhä tutkimuksia, mutta sen oletetaan vaikuttavan rustojen säilymiseen nivelissä estämällä tiettyjen entsyymien toimintaa.
FAQ
-
Kuinka nopeasti saan tuotteet?
Saat ensimmäisen toimituksesi noin viikossa. Tuotteet lähetetään varastoltamme Ruotsista ja ovat postilaatikossasi suurin piirtein viikon kuluessa tilauksestasi.
Kun teet kestotilauksen, saat seuraavat toimituksesi aina sopimasi toimitusvälin mukaisesti eikä sinun tarvitse miettiä toimitusaikoja lainkaan. Uusi lähetys tulee aina ajallaan juuri vähän ennen edellisen toimituserän loppumista. Mikäli kuitenkin joskus haluaisit tuotteesi normaalia aiemmin, tai huomaat, että kapseleita on kertynyt, voit aina soittaa meille ja muuttaa lähetyksesi toimitusaikaa.
-
Millainen irtisanomisaika tuotteissa on?
Voit irtisanoa tilauksesi milloin vain. Vesterålensilla ei ole minkäänlaista ostopakkoa tai vähimmäisostomäärää.
Kannattaa silti miettiä, haluatko irtisanoa tilauksesi kokonaan vai laittaa sen itsellesi sopivan pituiselle tauolle. Vesterålensin asiakkana saat nimittäin etupisteitä jokaisesta tilaamastasi ja maksamastasi lähetyksestä ja etupisteet säilyvät sinulla niin kauan kuin säilytät asiakkuutesi. Voit siis pistää tilauksesi tauolle haluamaksesi ajaksi ja säilyttää etupisteet. Ennen uuden tuotteen lähetystä saat tekstiviestin, jossa kerrotaan, että uusi lähetys lähtee kohta matkaan. Mikäli silloinkin tuntuu, että et ole ehtinyt syödä edellisiä tai haluat jatkaa paussia, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai soittaa – ja me jatkamme taukoa. Helppoa ja asiakasystävällistä, eikö vain? -
Mikä on tuotteiden postituskulu?
Mikäli valitset jatkuvan tilauksen, säästät selvää rahaa, sillä saat tuotteesi ilman postituskuluja.
Kertatilauksista veloitamme 3,90 € / lähetys.
Suosittelemme, että valitset kestotilauksen, sillä voit lopettaa tilauksesi tai laittaa sen tauolle koska tahansa. Emme myy sinulle väkisin ja saat itse päättää tilauksesi keston. Jos haluat lukea enemmän toimitukseen liittyvistä asioista, käy lukaisemassa sopimusehdot.
-
Miten maksan tilaukseni?
Tilauksesi maksat laskulla. Saat laskun näppärästi tuotelähetyksen mukana, etkä joudu maksamaan tuotteita etukäteen. Laskulla on 21 päivän maksuaika.
Halutessasi saat laskun suoraan verkkopankkiisi, jolloin sinun ei tarvitse näpytellä laskun tietoja erikseen joka kerta. Tee e-laskusopimus pankkisi kanssa.
Tiedämme, että laskulla maksaminen alkaa olla jo vähän vanhanaikaista. Kehitämme myös muita maksutapoja, joita toivottavasti saamme tarjota sinulle mitä pikimmin.
-
Entä jos kadun ostostani?
Harmi, jos ostos alkaa kaduttamaan, mutta joskus niinkin voi käydä.
Sinulla on 14 päivän peruuttamisoikeus siitä päivästä, kun olet vastaanottanut kertatilauksesi tai kestotilauksesi ensimmäisen toimituksen.Tuote on palautettava meille samassa määrässä ja kunnossa kuin se oli vastaanottaessasi tuotteen. Palautettavat tuotteet voit jättää postiin maksuttomana ns. asiakaspalautuksena.
Kirjoita lähetyksen päälle ”ASIAKASPALAUTUS”, palautustunnus 600496, palautusosoite PL 9940, 00002 Helsinki. Palautettavien tuotteiden on oltava avaamattomia. Muista pyytää postista kuitti todisteeksi palautuksestasi. Todennäköisesti et kuittia tule tarvitsemaan, mutta jos lähetys katoaisi postinkulun aikana, on sinulla tosite siitä, että tuote ei ole sinun hallussasi.
Katso tästä tarkemmat ohjeet peruuttamisoikeudesta.
-
Myydäänkö tuotteita muissa maissa?
Tähän on helppo vastaus: kyllä. Olemme alkujaan norjalainen yritys ja myymme tuotteita Norjassa, Ruotsissa, Suomessa ja Tanskassa. Näin on tehty jo yli 25 vuoden ajan ja kaikissa maissa asiakkaiden suosittelut ovat ylpeyden aiheemme. Yli 97 % asiakkaistamme jokaisessa maassa suosittelee Vesterålensia perheelleen ja tuttavilleen. Tästä olemme kiitollisia ja ylpeitä, ja tiedämme, että sekä tuotteemme että asiakaspalvelumme ovat huippulaatua.
Suurin osa asiakkaistamme käyttää omega-3-tuotetta ennaltaehkäisemään mahdollisia tulevaisuuden vaivoja; noin kolmannes taas käyttää tuotetta johonkin tiettyyn vaivaan, useimmiten sydämen, aivojen tai vastustuskyvyn vuoksi.
Palvelumme osalta eniten kiitosta saamme toimituksista suoraan postilaatikkoon sekä hyvästä ja osaavasta asiakaspalvelusta. -
Ovatko Vesterålensin tuotteet laadukkaita?
Ihan toimintamme alusta lähtien laatu on ollut meille avainasia. Tiedämme, että valmistamalla laadukkaita tuotteita, pärjäämme kilpailussa hyvin ja asiakkaamme valitsevat meidät aina uudelleen. Tuotteiden laatu kattaa kaiken raaka-aineiden ja tuotantoprosessien täydellisestä jäljitettävyydestä jokaisen tuotantoerän analyysiin. Näin varmistetaan, että tuotteemme täyttävät tiukat laatuvaatimukset.
Takaamme, että kaikki markkinoille laskettavat tuotteet täyttävät niitä koskevat laatustandardit ja viranomaisten vaatimukset. Tämän voi todeta valmistajan analyysitodistuksista sekä kolmannen osapuolen (Eurofins) suorittamista analyyseistä.
Tuotteiden laadun lisäksi panostamme koko asiakaskokemukseen. Asiakaspalvelumme on osaavaa ja asiantuntevaa, joka osaa vastata kysymyksiisi niin tuotteiden käytöstä ja aineosista kuin toimituksistakin. Pidämme ensiluokkaista asiakaspalvelua sydämen asiana ja meillä on täällä aina tarpeeksi ihmisiä odottamassa yhteydenottoasi. Jos haluat tietää lisää tuotteiden laadusta, ota yhteyttä – olemme täällä sinua varten! -
Mitä asiakaspalvelunumeroon soittaminen maksaa?
Asiakaspalvelunumeroomme soitettaessa puheluhinta on pvm/mpm eli oman teleoperaattorisi perimä normaali paikallisverkko- tai matkapuhelumaksu. Hinnat koskevat myös jonottamista. Ei muita lisäkustannuksia.